Usługi hotelarskie

Usługi hotelarskie

Z sukcesami świadczymy usługi hotelarskie w zakresie kompleksowego administrowania obiektami hotelarskie-gastronomicznymi skupionymi na maksymalizacji zysku właścicieli.

W ramach zarządzania nieruchomością firma Masters zapewnia:

  • Prowadzenie usługi recepcji (front desk management);
    Uzgodnienia zakwaterowania, booking internetowy, prowadzenie zameldowania,
  • Prowadzenie usługi wyposażenia apartamentów (room facilities);
    Adaptery, sejf, budzenie na żądanie, ubługa klimatyzacji, wytyczne w zakresie bezpieczeństwa p.poż., informacja o usługach dodatkowych.
  • Prowadzenie usług ofertowanych oraz udogodnień (amenities & services):
    Usługa Concierge - pracownik, którego zadaniem jest załatwianie najróżniejszych spraw dla gości – rezerwacji biletów teatralnych i stolików w restauracjach, doradzanie i organizowanie rozrywek, rezerwacja środków transportu, itp.
  • Prowadzenie usługi apartamentów Room Service (w tym nadzór na usługą housekeeping)
  • Prowadzenie usługi zabezpieczenia zaplecza hotelowego (hotel features);
  • Gwarancja nadzoru nad sprawnością systemów infrastruktury technicznej (technical support).
  • Określanie budżetów, rozliczanie oraz prowadzenie zakresu eksploatacyjnego obiektów w tym określenie planów zarządzania oraz prowadzenie funduszu remontowego konkursów ofert zgodnie z wytycznymi od Zarządu;

Wdrożenia usług hotelarskich

APARTHOTEL

Prowadzenie w obszarze nieruchomości usługi Aparthotel z gwarancją dostępu do usług wymaganych takich jak:

  • prowadzenie usługi recepcji (front desk management);
  • prowadzenie usługi wyposażenia apartamentów (room facilities);
  • prowadzenie usług ofertowanych oraz udogodnień w ramach Aparthotel, w tym usługa Concierge, kompleksowa obsługa basenu, wireless internet (amenities & services);
  • prowadzenie usługi apartamentów Room Service (w tym nadzór na usługą housekeeping);
  • prowadzenie usługi zabezpieczenia zaplecza hotelowego (hotel features);
  • gwarancja sprawności i systemów infrastruktury technicznej (technical support).

CONDOHOTEL

Prowadzenie inwestycji dewelopersko-hotelarskich w budynkach stanowiący połączenie zbioru jednostek mieszkalnych oraz hotelu. Najczęściej obiektów z segmentu premium, kategoryzowanych na 4-5 gwiazdek lub luksusowy tzw. holiday resort, czyli obiekt wakacyjny w miejscowości wypoczynkowej. W ramach prowadzenia usługi Condohotel gwarantujemy:

  • prowadzenie usługi recepcji (front desk management);

  • prowadzenie usługi wyposażenia apartamentów (room facilities);

  • prowadzenie usług ofertowanych oraz udogodnień w ramach Aparthotel, w tym usługa Concierge, kompleksowa obsługa basenu, wireless internet (amenities & services);

  • prowadzenie usługi apartamentów Room Service (w tym nadzór na usługą housekeeping);

  • prowadzenie usługi zabezpieczenia zaplecza hotelowego (hotel features);

  • gwarancja sprawności i systemów infrastruktury technicznej (technical support).

  • określanie budżetów, rozliczanie oraz prowadzenie zakresu eksploatacyjnego obiektów typu Condohotel w tym określenie planów zarządzania oraz prowadzenie funduszu remontowego.

TIMESHARING

Jest trzecią formą systemu posiadania lokalu mieszkalnego, gdzie jako specjalistyczna firma zarządzająca dokładamy starań, w zakresie świadczenia w obszarze nieruchomości usługi hotelarskiej. W przypadku obsługi obiektów o charakterze Timesharing, firma gwarantuje kompleksową obsługę podobnie jak w przypadku usług Aprat-hotelowych czy Condo-hotelowych.

Potrzebujesz wsparcia?

Skontaktuj się z nami!

Telefon

+48 616 705 555