Z sukcesami świadczymy usługi hotelarskie w zakresie kompleksowego administrowania obiektami hotelarskie-gastronomicznymi skupionymi na maksymalizacji zysku właścicieli.
W ramach zarządzania nieruchomością firma Masters zapewnia:
- Prowadzenie usługi recepcji (front desk management);
Uzgodnienia zakwaterowania, booking internetowy, prowadzenie zameldowania, - Prowadzenie usługi wyposażenia apartamentów (room facilities);
Adaptery, sejf, budzenie na żądanie, ubługa klimatyzacji, wytyczne w zakresie bezpieczeństwa p.poż., informacja o usługach dodatkowych. - Prowadzenie usług ofertowanych oraz udogodnień (amenities & services):
Usługa Concierge - pracownik, którego zadaniem jest załatwianie najróżniejszych spraw dla gości – rezerwacji biletów teatralnych i stolików w restauracjach, doradzanie i organizowanie rozrywek, rezerwacja środków transportu, itp. - Prowadzenie usługi apartamentów Room Service (w tym nadzór na usługą housekeeping)
- Prowadzenie usługi zabezpieczenia zaplecza hotelowego (hotel features);
- Gwarancja nadzoru nad sprawnością systemów infrastruktury technicznej (technical support).
- Określanie budżetów, rozliczanie oraz prowadzenie zakresu eksploatacyjnego obiektów w tym określenie planów zarządzania oraz prowadzenie funduszu remontowego konkursów ofert zgodnie z wytycznymi od Zarządu;
Wdrożenia usług hotelarskich
APARTHOTEL
Prowadzenie w obszarze nieruchomości usługi Aparthotel z gwarancją dostępu do usług wymaganych takich jak:
- prowadzenie usługi recepcji (front desk management);
- prowadzenie usługi wyposażenia apartamentów (room facilities);
- prowadzenie usług ofertowanych oraz udogodnień w ramach Aparthotel, w tym usługa Concierge, kompleksowa obsługa basenu, wireless internet (amenities & services);
- prowadzenie usługi apartamentów Room Service (w tym nadzór na usługą housekeeping);
- prowadzenie usługi zabezpieczenia zaplecza hotelowego (hotel features);
- gwarancja sprawności i systemów infrastruktury technicznej (technical support).
CONDOHOTEL
Prowadzenie inwestycji dewelopersko-hotelarskich w budynkach stanowiący połączenie zbioru jednostek mieszkalnych oraz hotelu. Najczęściej obiektów z segmentu premium, kategoryzowanych na 4-5 gwiazdek lub luksusowy tzw. holiday resort, czyli obiekt wakacyjny w miejscowości wypoczynkowej. W ramach prowadzenia usługi Condohotel gwarantujemy:
-
prowadzenie usługi recepcji (front desk management);
-
prowadzenie usługi wyposażenia apartamentów (room facilities);
-
prowadzenie usług ofertowanych oraz udogodnień w ramach Aparthotel, w tym usługa Concierge, kompleksowa obsługa basenu, wireless internet (amenities & services);
-
prowadzenie usługi apartamentów Room Service (w tym nadzór na usługą housekeeping);
-
prowadzenie usługi zabezpieczenia zaplecza hotelowego (hotel features);
-
gwarancja sprawności i systemów infrastruktury technicznej (technical support).
-
określanie budżetów, rozliczanie oraz prowadzenie zakresu eksploatacyjnego obiektów typu Condohotel w tym określenie planów zarządzania oraz prowadzenie funduszu remontowego.
TIMESHARING
Jest trzecią formą systemu posiadania lokalu mieszkalnego, gdzie jako specjalistyczna firma zarządzająca dokładamy starań, w zakresie świadczenia w obszarze nieruchomości usługi hotelarskiej. W przypadku obsługi obiektów o charakterze Timesharing, firma gwarantuje kompleksową obsługę podobnie jak w przypadku usług Aprat-hotelowych czy Condo-hotelowych.